RAT WEEK

19:33

Opožděně, trochu. Pár týdnů zpátky (měsíc 🙄😂) jsme měli na mojí škole Rat Week. Tradice držená na Beaufort Academy už víc jak 50 let. Zjednodušeně - šikana freshmenů (prváků, nováčků). A myslím tím fakt brutální šikana 😅. Prej to dřív bylo ještě drsnější a museli to trochu omezit, protože nejednou došlo ke zranění nebo otravě jídlem. Popravdě . . i takhle mi to přišlo drsný až dost 😃.

Celý ten týden je pod dohledem seniors (čtvrťáků), takže se to nedá moc kontrolovat nikým jiným, protože si do toho maturanti samozřejmě nenechají kecat a chtějí to mít lepší a brutálnější než jejich spolužáci minulý rok. Celý týden - od rána až do večera - musely ty chudinky krysy chodit ve zvláštních oblečkách jako třeba párek v rohlíku, banán a tak podobně 🌭🍌. A chudinky ani ne tak kvůli tomu, že vypadali všichni vtipně, ale spíš proto, že v tom muselo být nesnesitelný vedro 😂. Pořád tady máme přes den kolem 25 stupňů (i když mi všichni tvrdí, že už je podzim a ochlazuje se 🙄 ne, ráno chodím v MIKINĚ do školy ! ). Freshmeni museli udělat všechno, co jim senioři nařídili. Takže ráno rozcvička a tancování u silnice (máme busy 4proudovku hned u školy, takže o zábavu mělo postaráno hned několik řidičů 😅), závody v plavání na suchu, zpívání "Party In The USA" při obědě před celou školou, plazení se mezi budovama místo chození, sloužení . . když ti tvůj senior řekne, že by si dal kafe, tak se prostě i při hodině klidně zvedneš a to kafe mu doneseš 😂! Jednou během oběda jim řekli, že když oběhnou celý kampus po čtyřech a budou štěkat, tak jim za odměnu dají donuty. Fakt měli připravený krabice Dunkin' Donuts plný dobře vypadajících čokoškových donutů. Akorát byly ty donuty ještě naplněný tatarkou a něčím s rybama. Yummyyyy. To samozřejmě ale freshmeni zjistili, až když se do tich donutů s chutí pustili po tom namáhavým psím závodě. Chudinky . .

Ten nekonečně dlouhý a nechutný týden byl zakončený tak, že si senioři posadili svoje krysy na fotbalový hřiště, popasovali je, dali jim na hlavy koruny a pak na ně začali házet všechno možný a nemožný. Vajíčka, kečup, tatarka, kafe, mouka, sýr, různý koření, olej . . prostě všechno, co je nechutný, smrdí a dá se to házet 😷💩. Pak je naložili do svých truck Jeepáků (jak se tomu sakra říká v češtině?! 😂 pickup? ) a naházeli je do řeky. Co jsem vám asi ještě neřekla - máme tu obrovský řeky, který spíš připomínají moře, jsou fakt OBROVSKÝ a hlavně slaný, ale prostě tomu říkají řeky 🙈😃. 

Každopádně, byla to fakt sranda, jela jsem s nima, protože senioři pak usoudili, že jsem vlastně taky nováček a celej ten kekelec jsem odnesla s nima. Můj spolužák řídil jedno auto, tak jsem si sedla dopředu k němu a ještě teď tam má chudák nechutný fleky (dodnes bádáme, co za jídlo by to tak mohlo být 😕💩). Prostě jsem se jedno páteční odpoledne nějak ocitla smradlavá v řece i s mým oblečením - to jsem ráno úplně neplánovala (život výměnného studenta v jedné větě 😅). Moje oblíbený tričko skončilo v koši, protože smrdělo i po dvou vypráních, ale byla to fakt sranda a o to jde !


Latest updates - už mám normálně sny v angličtině (😍), taky už jsem zcela zadaptovaná ve škole a všude, začala basketbalová sezona a ještě pořád nepropadám v US historii !!

Sleduj mě na Instagramu a na Snapchatu (👻 karolinacek), kam přidávám každý den celý den různý voloviny.











Ty fotky jsou hrozný, vím, ani nejsou moje. Vůbec jsem to nezvládala fotit nějak na úrovni . . . jestli mě ale máš na Snapchatu, tak jsi určitě viděl/a spoustu videí! O důvod víc si mě přidat 💁🏼😅.








You Might Also Like

0 komentářů