PRVNÍ DOJMY

16:01

B - O - Ž - Í ! Všechno! Teda jen cesta tak skvělá nebyla, nespala jsem víc jak 40 hodin, v Atlantě jsem měla na přestup takovou dobu, že by to prej bylo rychlejší autem a v letadle do Savannah vedle mě seděla paní Američanka (140 kg 🍔), ale jinak je všechno B - O - Ž - Í ! 
Na letišti na mě čekala moje první rodina. Musím říct, že jsem z toho byla dost nervózní, ale jsou úžasní. Mají neskutečný smysl pro humor a úplně z nich sálá dobrá nálada. Když na cestě z letiště "domů" naše auto zastavilo u baráku, tak jsem myslela, že si ze mě dělají srandu. Ten barák je víc než jen hezký! Můj pokoj je sice menší, ale za to moc útulný - už se mi tady zabydlel kočičák. (Mají 4 kočky a 2 psy 😅) Nemám zatím moc fotek, všechno mi teprve ukazují a nestíhám to fotit, jen jsem chtěla podat první pořádný hlášení 🤓 



P.S. - už jsem v obchodě viděla boty, na který jsem doma koukala za +- 3000 a tady byly za 1300 v přepočtu  😃 #shoppingislife






You Might Also Like

0 komentářů