ROTARY Inbound Training

19:14




První týden jsem měla plný ruce práce - několik schůzek kvůli škole, vybírání předmětů, shánění "uniformy" ( vlastně to není úplně uniforma 🤔, určitě uvidíte fotky ). Musely jsme s mojí host mamkou projet půl města, abychom to všechno našly a nakoupily, FUUUUH.  Byla jsem na dvou volleyballových tréninkach/trénincích ( ?😂, pardon ), už jsem poznala kopec lidí, ale většinou si nepamatuji jména, hups; je to fakt brutální, když se vám představí 15 lidí najednou 😅.  Taky už jsem stihla zajít na ROTARY každostředeční oběd, poznat spoustu úžasných gentlemanů, všem jim poděkovat a vyhrát hlavní cenu - 30$ 😎😂. Ale to zajímavější teprve přijde!

V pátek jsme odjeli s mými host rodiči ( ROTARIÁNI ) do Charlestonu, bývalého hlavního města SC, na třídenní "Inbound Training". Vím, zní to divně, vlastně to žádný velký trénink nebyl. Pro nezasvěcené - já jsem inbound pro Severní Karolínu a outbound pro ČR, chápete aspoň trochu? 🙈😅. Ve školním roce 2016/2017 je v SC, district 7770, dalších 14 inboundů. 14 skvělých lidí z různých zemí po celém světě. 14 mých nových nejlepších kamarádů. VÁŽNĚ, úplně se všema jsme si padli do oka. Jedno jestli holka nebo kluk, Asiatka nebo Evropan, iPhone nebo Samsung. Jsme teď jedna velká fancy rodina ❤️. Kdo tohle nezažil, nemůže to pochopit. 
Byl to úžasný víkend, takhle dobře jsem se dlouho nezasmála. Byl tam s námi i ROTEX ( studenti, kteří už se z výměny vrátili ), takže nám mohli předat drahocenné zkušenosti a rady formou přednášek. Rick dokonce rozbrečel všechny holky z ROTEX, když se jich zeptal na jejich nejsilnější zážitek z výměny. Pak nám pustili tohle video  https://youtu.be/sO2o98Zpzg8 a přidal se i zbytek ( taky jsem měla na krajíčku 😅 ). Hrozně se mi líbila jedna věta, která padla během přednášky - "Exchange is not a year in your life, it is a life in a year." .
Jinak, kromě natloukání nám do hlavy, jak být nejlepšími výměnnými  studenty, jsme dělali super věci. Třeba nás rozdělili na 4 skupinky a každý jsme měli udělat video na nějaký téma - já byla ve skupince American High Schools. Až mi to konečně někdo pošle, tak sem hodím link nebo to sdílím, je to fakt prča 😃. V sobotu nás vzali do lanového centra, kde jsme hráli ty klasické team-buildingové hry a pak jsme nekonečně dlouho lezli v několika metrech nad zemí 😷. Večer jsme měli u Vicky ( nejvyšší BOSS 😎) v jejím sídle/paláci/zámku BBQ a pool party. Taková ta klasická Amerika -  jídla tam bylo pro půl kontinentu, červený kelímky, obří bazén se skluzavkou a hoooodně moc lidí. Přejezená si přijdu jestě teď . . . 

Pořád nemám moc fotek, zapomínám nestíhám nebo jsou hrozný 🙈. Takže mě omluvte, snad se polepším. A nějak jsem zapomněla předtím napsat, že nejvíc fotek, videí a blbostí přidávám na Snapchat, jestli to někoho zajímá - karolinacek 👻. 

Joo! A dostali jsem super mikči ! 😍👌🏼 ( na zimu prej 😂 )




🇧🇷🇫🇷🇨🇿🇧🇪🇩🇰🇪🇸🇹🇼



snídaně v Hilton Garden 🍓🍍 


❤️ 


Serena 🇫🇷





ve tmě to moc dobře nevypadá, ale bylo to úžasný 😍


You Might Also Like

0 komentářů