TĚŽKÝ ŽIVOT VÝMĚNNÉHO STUDENTA

16:46

Just kidding . . . 

Mám se skvěle. Fakt. Byla jsem na nejhezčí pláži na světě, viděla aligátora dost zblízka, jedla BBQ, dostala první american note, projížděla v noci na prkně downtown, viděla spolužáky hrát americký fotbal, koupila si boty svých snů, zahrála si na volleyballovým turnaji a zamilovala si Taco Bell . .
Začínám si připadat jako doma, ne jako na dovolený 😃. Už mám i pár kamarádů! 😅  Stačí říct, že jsem výměnný student a každý se mnou chce mluvit. Většinou se zeptají, co mi nejvíc chybí, co se mi v USA líbí a jestli bych mohla říct něco česky ( hned potom se drtivá většina zeptá na moje tetování, jsem úplně jediný člověk na škole s tetováním a absolutně nechápou, jak je to možný 😃; tak třikrát denně vysvětluji proč, kdy, kde, jak . . ).
Jo, mám se skvěle 🙆🏼. Ale . .

Nechci nikoho odrazovat od výměnných programů ( !!! 😂 ), ale je to fakt fuška 😅. Nic nestíhám. Ve škole nechci vypadat jako dumbass hned od začátku, takže se musím snažit a dělat úkoly ( nepředstavitelně dlouhý úkoly ). Já tady kamarády nemám, oni jo, proto já jsem ta, co se musí snažit víc a uhánět někoho, aby se se mnou kamarádil 😂. Potřebuji si udržovat kontakt a dobrý vztah s mojí host rodinou. Měla bych/chci chodit pravidelně na ROTARY meetingy a akce. Jsem ve volleyballovým týmu, takže skoro každý den mám trénink ( 3 hodiny, #nofun ). Nechci být nechutná tlustá koule, což znamená běhání ( jindy než tak v 5 ráno nebo 10 večer tady běhat nejde ). Chtěla jsem si sehnat brigádu, vydělat si nějaký money a potřebuji aspoň 8-9 hodin spánku. A to je N E M O Ž N Ý prostě 😂. Vím, že takhle to je jen ze začátku, ale mám toho teď na talíři fakt kopec. Takže tímto se moji milovaní kamarádi doma nezlobte, myslím na vás pořád, ale prostě nemám čas vám psát/odepisovat.



"sand dollar" -  prej je to živý 😳




You Might Also Like

0 komentářů