AMERICAN HIGH SCHOOL

19:59

Sen snad každý holky, zažít románek jako z High School Musical a sen snad každýho kluka, dostat se do školního fotbalovýho týmu...

Románek teda zrovna žádný nezažívám ( zatím 💁🏼😂 ) a ve fotbalovým týmu taky nejsem, ale škola je fakt bombec. Už nemám jen pár kamarádů, už mám kopce kamarádů. Jsme dost malá škola, ani ne 200 studentů - docela změna, takže všichni se tak nějak kamarádí se všema. Ve třídě nás je 13 max a ( skoro ) každou hodinu mám s jinýma lidma. Každý den mám ty stejný předměty a každý den končím ve 3:10. To mi přijde snad úplně nejdivnější 😅. Mám 6 předmětů - matiku, U.S. historii, angličtinu, anatomii a fyziologii, art ( fakt art, ne jako výtvarka u nás na gymplu 😃 ), drama ( neskutečná sranda; makáme teď na školní hře ) a study hall, to je hodina, kde si děláme úkoly nebo se sami učíme a podobně otravný věci. Oběd si nosím svůj. Mohla bych si kupovat ve škole sendviče nebo pizzu, ale radši volím cestu dávej-bacha-nebo-na-konci-výměny-neoblečeš-ROTARY-sako. Takže si večer dělám nějaký easy těstoviny, saláty a tak. Oběd máme všichni ve stejnou dobu a jíme dohromady i s učitelama, to je super a prča 😃. Hodiny vypadají úplně jinak. Všechno je založený na diskuzích, dělání krátkých prezentací ve skupinkách a prostě zapojování celý třídy. Všichni jsou aktivní a snaží se, na to vůbec nejsem zvyklá 😂. Nemáme uniformy, ale máme dress code. To znamená, že můžeme nosit jen khaki kalhoty nebo kraťasy ( sukně ) - NE KRÁTKÝ ! ! ! ! ! - a trička s límečkem nebo košile. Ve zkratce, vypadám strašně a přijdu si jak kluk v těch šortkach až ke kolenům 🙈😂.
Zatím v žádným předmětu nepropadám 💪🏼. Vlastně je to dost zvláštní, matika je teď můj nejoblíbenější předmět ( aktuálně jsem na 100% A 😅 ) a nenávidím historii 😂. V matice jsou totiž pořád stejně vypadající čísla, ale o americký historii toho moc nevím a k tomu máme knížky pro univerzity a to je zlo. Rozumím jen slovům jako with, and a tak 😂😂. Náš ředitel je ale ROTARY kámoš a člen, takže ze školy mě snad nevyhodí a homecoming se zatím nekoná.
Ale přísahám, že hned jak přiletím, tak se půjdu omluvit paní učitelce Kislingerový, že jsem nadávala na její úkoly ! Tady je to ještě dvakrát horší. S úkolama trávím denně tak 2 hodiny. Už jsem měla první nervový zhroucení nad "krátkou" esejí o 700 slovech 😅. V češtině jsem nejvíc napsala tak 200. A k tomu jsem ani nedokázala přeložit to složitý téma asi o 8 slovech.
 Jak už jsem několikrát psala, jsem ve volleyballovým týmu, basketballová sezóna ještě nezačala. Mají to udělaný mnohem líp. Nejdřív mi to přišlo divný, ale teď chápu, jak skvěle vymyšlený to vlastně je. Nedá se tady hrát za město, jako je to u nás, ale hraje se tu za školy. Takže na zápasy se chodí dívat a fandit všichni spolužáci, učitelé i ředitel. Ta atmosféra je neskutečná. A máme školní roztleskávačky ! 😍 Sporty jsou rozdělený na podzimní, zimní a jarní sezónu. Teď je podzimní sezóna, takže se hraje volleyball, americký fotbal a tenis. V zimě přijde basket a na jaře začíná soccer a softball. Je to hlavně kvůli tomu, abychom nedělali jen jeden konkrétní sport, ale uměli tak nějak všechno. Přiznejme si, u nás je ( skoro ) nemožný intenzivně dělat dva sporty najednou a u nás žádný sezóny nemáme. Takhle si můžu zdokonalit volleyball skills, ukázat jim, jak hrajeme basket my v ČR a na jaře si zkusit softball. Což je prostě pecka. A všechny zápasy se hrajou ve všední dny, takže víkendy jsou free. V pondělí tenis, úterý a čtvrtek volleyball a v pátek velká akce - fotbal. A to jde ruku v ruce s BBQ ❤️❤️❤️. Až jednou budu prezident, tak to takhle zavedu i v ČR, no worries 😎.


STRAŠNĚ MOC DĚKUJI všem, co čtete můj blog - 10K views 😍😱. To je neskutečný, vůbec jsem to nečekala.
Omlouvám se, že nepíšu články častěji, ale fakt to nejde. Taky omluvte moji spisovnost, čárky a tak, není jednoduchý přepínat mezi češtinou a angličtinou a ještě kontrolovat pravopis 🙄😅. Btw, včera to byl přesně měsíc, co jsem vyplašená přistála na letišti v Savannah 🙆🏼.






NAŠE KNIHOVNA




UČEBNA ANATOMIE



UČEBNA HISTORIE







ART UČEBNA















You Might Also Like

1 komentářů

  1. Wau ten dress code znie zaujímavo. Ako to vyzerá, pridaj nejakú fotku :-)

    OdpovědětVymazat