SO FAR, SO GOOD

16:23



Jsem v Jižní Karolíně něco přes jeden měsíc, 49 dní přesně, a už teď je mi jasný, že se mi nebude chtít domů 😅. Pořád se mám skvěle, pořád se mi nestýská a pořád jsem ve fázi "honeymoon" (ve který taky snad zůstanu). Žiju tady takový normální americký život. Piju kafe ze Starbucks, zkracuju slova co to jde a znesvěcuju spisovnou angličtinu, sleduju americký fotbal, NETFLIX mám zapnutý 24/7, nosím oversized trička, čas od času si dopřeju hamburger nebo BBQ, sypu si oříšky do svojí Cola LIGHT ( !!! ) a snídám wafle s javorovým syrupem. A nějakým zázrakem ještě pořád nemám 100 kilo 😂. Ne, teď vážně . .  chodím běhat. Skoro každý den. Což je fakt výkon, teplota tady ani večer neklesne pod 26 stupňů a 83% vlhkost běhání moc neusnadňuje. Takže vlastně jsem na sebe pyšná. 

Škola je taky pořád super. Každý ráno se, beze srandy, těším do školy. Hodiny mě baví, mám super spolužáky a ještě mě nevyhodili. Historii, anatomii i angličtinu nějakým dalším zázrakem držím na dvojkách 😎. Ale v matice jsem klesla . . . už mám jen 99% 🙄😪😂. Normálně za mnou chodí lidi, jestli jim vysvětlím MATIKU 😂😂. Jo a dokonce už jsem si i koupila sukni, takže vypadám jako holka! 

Jinak mám za sebou dva tréninku basketu a musím říct, že se fakt mega těším na zimní sezónu. Holky v týmu jsou úplně skvělý, makáme ale zároveň je to sranda. Přesně tak jak to má být 👌🏼.

Nevím moc o čem psát. Takže mi klidně napiš kamkoliv, jestli mám psát víc o škole, víc o Americe jako takový, o mých výletech, kamarádech . . . faakt nevím.
A pořád určitě sleduj můj instagram ,@karolinastruharova, a hlavně Snapchat - karolinacek 👻.

Btw - mám za sebou první americký sleepover u mojí kamarádky 😍👌🏼! 














You Might Also Like

0 komentářů