RANDOM POSTŘEHY VOL. 2

16:03

Další várka amerických faktů a poznatků . .



- Jsou fakt strašně líní. Nechodí pěšky, nikdo tady neběhá. Budiž, to chápu, podmínky na chození a běhání jsou špatný 😅. Ale co mě zatím dostalo nejvíc - mají drive-thru i v každý bance 😂. Nejen že v každým fastfoodu, ale i v bankách! Nemůžou prostě vylézt z auta a jít si to vyřídit dovnitř.

-  Strašně hodně lidí tady má modrý oči. Všimla jsem si toho při zápase, když jsme všechny na hřišti měly modrý oči 🤔😃.

- O řízení už jsem něco málo psala, ale to jsem ještě nevěděla, jak to tady doopravdy s řízením je. První licenci dostanou v 15 (když nejsou úplně hloupí; prej je to lehký) a to znamená, že můžou řídit, ale jen když mají v autě někoho dospělýho. Pak za rok, když neudělají nějaký průser, dostanou o level vyšší licenci a můžou řídit sami i mít v autě jiný lidi, akorát nesmí řídit po 10 hodině večer. Což je fakt hustý. Nechávám se tady vozit někdy i o rok mladšíma lidma 😅. A pak asi v 18 (nejsem si úplně jistá) dostanou plnohodnotnou licenci a už můžou jezdit jak chtějí.

- Komáři. Vypadám, jak kdybych měla nějakou nemoc kůže. Je jich tady moc a jsem úplně hrozně seštípaná a nevím proč 😅. Ostaní tak strašně nevypadají, jen já jim tak chutnám asi 💁🏼. 

- Motorky a skútry tady moc nefrčí. Prej motorku mají jen lidi, který přišli o papíry 😂. Jo a můžou jezdit bez helmy 😳🙏🏼.

- Všechny domy tady vypadají podobně/stejně. Jsou hezký! Boží! Akorát se ještě pořád ztracím v mým neighborhoodu, protože všechno vypadá jako můj dům 😅.

-Lavice ve škole jsou fakt jen pro jednoho a daleko od sebe. Karolína ale i tak v pohodě zvaldá dělat ve třídě bordel. Dělám si srandu . . . nebo ne? 🤔😈

- A taky fakt dostávám jako známky písmenka a ne čísla. Hustý.

- Moje město je čistý. Bojím se tady přejít přes trávník, protože je hezky upravený a čistý. Lidi tady nehážou odpoadky a prázdný flašky na zem.

- A lidi tady nekouří.  Fakt. Už jsem skoro zapomněla, jak smrdí cigarety. To znamená, že se tady na ulicích neválí nedopalky nebo jak se tomu říká 😅.

- Všichni skoro jsou tu hodně věřící a chodí do kostelů pravidelně. Každý ráno první hodinu říkáme prayer&pledge. To znamená, že všichni dohromady řeknou modlitbu a pak přísahu svojí zemi. Strašně se mi to líbí, když to říká celá škola dohromady. A už to skoro umím . . . "I pledge allegiance to the flag of the United States of America, and to the republic for which it stands . . ."

- Nikdo z mých kamarádů nemá facebook. A když jo, tak to vůbec nepoužívají. Hodně používaný je instagram a největší bomba je tu Snapchat. Veškerá komunikace - jedině Snapchat.








You Might Also Like

2 komentářů

  1. Haha, s komary na tom sem stejne... na nikoho jinyho tu nejdou. Asi jim my češky chutname :D
    Ja mam znamky v procentech-100, 93 a tak :D
    To je fakt, lidi ani tady v Texasu nekouří, jsem si to teprv teď vlastne uvědomila.
    V moji škole se říká přísaha Usa "I pledge allegiance to the flag of the united state of america..." pak Texas prisahu a nakonec přísahu moji skoly :D ani jedno z toho nazpamet neumim, ale naštěstí to mame v kazde tride napsané :D
    Snapchat tu jede. Moji kamaradi facebook maj, ale taky ho nepouzivaj , bud si volaj nebo pisou pres sms nebo pres snapchat (ten je tu fakt bomba pro vsechny)... vsichni tu maj i instagram (moje kamaradka ma dokonce 7 uctu na instagramu :'DD), ale vetsina tam ma vtipny obrazky nebo zadny fotky (ale proste je musim sledovat protoze "follow me on instagram" "you don't have any photos there" "yes, i know, but i wanna have more followers" :D

    OdpovědětVymazat